اخبار فناوری و موبایل
نیوزتل: امروزه هرفردی جهت انجام امور روزانه، به ارتباط اینترنتی نیاز دارد چون تقریباً هیچ کاری بدون اینترنت به نتیجه نمی رسد از سرگرمی تا خرید، کار و ارتباط؛ اینترنت همه چیز را به هم متصل کرده است.
به گزارش نیوزتل به نقل از مهر، ارائه دهنده خدمات اینترنتی پلی است بین مشترک و اینترنت. بدون یک ارائه دهنده ی خدمات اینترنتی خوب، تجربه ی استفاده از اینترنت برای افراد می تواند ناامیدکننده و برای کسب وکارها می تواند مساوی با مختل شدن کار و عدم سودهی همراه باشد.
برای هر کسب وکاری که به سرویس اینترنت با کیفیت نیاز دارد، ضروری می باشد، پیش از انتخاب ارائه دهنده ی خدمات اینترنتی پارامترهای خاصی را در نظر بگیرد. شرکت داده پردازی رسپینا با هدف اعتلای صنعت فن آوری اطلاعات و ارتباطات درکشور درسال ۱۳۸۱ تاسیس شد و با تمرکز بر ارائه ی سرویس پهنای باند اینترنت به شرکت ها و سازمان ها، نیاز انواع صنایع را بررسی نموده و توانسته طی بیشتر از هفده سال، سازمانهای مختلفی را از سرویس پهنای باند اختصاصی خود بهره مند سازد.
رسپینا هم اکنون بزرگترین ارائه دهنده پهنای باند اختصاصی به سازمان ها در کشور است که به بیشتر از ۴۵۰۰ سازمان در ۶۰ صنعت مختلف سرویس پهنای باند اختصاصی خودرا ارئه می دهد.
۱- سرعت
با روند پیشرفت فناوری امروز، اگر کسب وکارها از اینترنت سریع استفاده نکنند، اجازه می دهند که فرصت های رسیدن به اهداف کسب وکار از دست بروند. سرویس اینترنت با سرعت بالا برای کسب وکارها یک نیاز حیاتی می باشد که اجازه می دهد کسب وکار بطور مؤثر عمل کند و روش های ارتباطاتی خودرا ارتقا بخشد. رسپینا سرویس اینترنت پهنای باند اختصاصی خودرا به سازمان ها و شرکت هایی که نیاز به اینترنت با سرعت بالا دارند، ارائه می دهد. کسب وکارها با استفاده از سرویس پهنای باند اختصاصی رسپینا می توانند به صورت دائمی از اینترنت پرسرعت استفاده نمایند و از نتایج آن بهره مند شوند.
۲- پایداری
مقدار زیادی از اعتبار برند به پایداری سرویس اینترنت آن بستگی دارد. ایجاد اعتماد و وفاداری به مشتریان تنها با همیشه در دسترس بودن کسب وکار قابل دستیابی است. رسپینا ارائه ی قرارداد سطح خدمات SLA معین با پایداری بسیار بالا، اینترنت پرظرفیت و پایدار را در اختیار کسب وکارها قرار می دهد.
سرویس پهنای باند اختصاصی رسپینا بستری مطمئن جهت پردازش و انتقال اطلاعات با میزان پایداری ۹۹.۹% در مرکز داده اصلی شرکت خودرا تضمین می نماید.
۳- پشتیبانی
داشتن پشتیبانی فنی همه نگرانی های یک کسب وکار که مربوط به سرویس اینترنتی می شود را می کاهد. رسپینا با هدف تکریم مشترکین خود و تضمین کیفیت در ارائه سرویس، بعد از عقد قرارداد نماینده ی مشترک در محل شرکت رسپینا را به او معرفی خواهد کرد، نماینده یا پشتیبان موظف است همواره وضعیت سرویس مشترک را کنترل و مشکلات احتمالی یا پیش آمده را در اسرع وقت پیگیری و حل کند.
۴- پوشش دهی
ارائه دهندگان سرویس اینترنت معمولاً قادر به پوشش دهی کل مناطق جغرافیایی نیستند. قبل از انتخاب تأمین کننده ی سرویس اینترنت می بایست بررسی های لازم صورت گیرد. رسپینا با دارا بودن مجوز FCP و ۲۴۰ پاپ سایت، ۵ شعبه و تعداد بسیاری نماینده قادر به پوشش دهی کل کشور است.
۵- تأمین امنیت
تهدیدهای امنیتی چالشی ادامه دار برای متخصصان IT و مصرف کنندگان اینترنت است. رسپینا با استفاده از تجهیزات مخصوص، تمامی مشترکین خودرا از نفوذ ویروس ها، ورم ها و اسپم ها محفوظ نگاه می دارد و همین طور با اعمال بروزترین و کارآمدترین راهکارهای امنیتی جهت حفظ و صیانت از حریم کاربران با پیروی از اصول Onion Defense اقدام نموده است. رسپینا با به کارگیری سوئیچ های لایه ی ۳ و فایروال های سخت افزاری در لایه های Distribution و Access گام مهمی در تأمین امنیت مشترکین خود برداشته است.
۶- انعطاف پذیری
بهره گیری از دانش نوین و ارائه ی سرویس مبتنی بر فناوری های جدید جهت تضمین ارائه ی سرویس اینترنت با کیفیت برای کسب وکارها بسیار ضروری می باشد. تیم فنی رسپینا با نظارت مستقیم واحد تضمین کیفیت همواره مشغول آنالیز نیازهای فنی کسب وکارها است. به روز نگه داشتن دانش پرسنل فنی و غیر فنی بوسیله دوره های آموزشی همواره در جریان است. همکاران سپینا با تسلط بر روزآمدترین روندهای فناوری های موجود، همواره مشغول ارائه ی راهکارهای نوین برای حل مشکلات مشترکین اند. تعهد در ارائه ی خدمات باکیفیت و مورد احتیاج مشترکین، از مهم ترین مؤلفه های فرهنگ رسپیناست.
روشن است که انتخاب ارائه کننده خدمات اینترنتی کاری سخت و تخصصی است. با این وجود، رسپینا تلاش می کند که خدمات عالی و قابل اطمینان به مشتریان خود عرضه نماید.
سرویس پهنای باند اختصاصی رسپینا روی بستر ارتباطات رادیویی، فیبرنوری و همین طور VPLS شرکت ارتباطات زیرساخت برای مشترکین قابل دسترس است. همین طور نگرشی نوین در پروسه نصب و راه اندازی و طرح لایه بندی نیروهای مرکز عملیات و مرکز فروش برمبنای مدل سه لایه ای برای پشتیبانی از حقوق مشترکین سرویس پهنای باند اختصاصی را به سرویس اینترنت متمایزی برای شرکت ها و سازمان ها تبدیل نموده است.
برای دریافت اطلاعات بیشتر از سرویس پهنای باند اختصاصی رسپینا به سایت این شرکت و یا با شماره تلفن ۹۱۰۷۰۰۰۰-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.
منبع: نیوزتل