یک مقام مسئول خبر داد؛ اعطای تسهیلات ۴ میلیارد تومانی ویژه هوشمندسازی در صنایع بالغ

به گزارش نیوزتل، مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری غیردولتی فناوری های نوظهور دیجیتال از اعطای تسهیلات ۴ میلیارد تومانی ویژه هوشمندسازی در صنایع بالغ اطلاع داد.

به گزارش نیوزتل به نقل از صندوق نوآوری و شکوفایی، دکتر محمد موسی زاده موسوی با بیان این که یکی از نیازهای اصلی شرکتهای دانش بنیان حوزه هوش مصنوعی، توسعه بازار بخصوص در صنایع بالغ و راهبردی کشور است، پشتیبانی از شرکتهای حوزه اقتصاد دیجیتال را زمینه ساز تحول دیجیتال و ارتقای بهره وری در این صنایع برشمرد.
دکتر موسوی در ادامه اظهار داشت: در همین راستا صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری به منظور پشتیبانی از شرکتهای دانش بنیان و توسعه بازار هوشمندسازی و به کارگیری تکنولوژی های جدید مانند هوش مصنوعی و اینترنت اشیاء در صنایع بالغ، بسته حمایتی ویژه ای را برای شرکتهای دانش بنیان حوزه اقتصاد دیجیتال در نظر گرفته است.
وی خاطرنشان کرد: در این خط اعتباری ویژه که به عاملیت صندوق پژوهش و فناوری غیردولتی فناوری های نوظهور دیجیتال اعطا خواهد شد، شرکتهای دانش بنیان دارای قرارداد با صنایع بالغ مانند بخش معدن، نفت، گاز و پتروشیمی و سایر حوزه های راهبردی کشور به شرط محوریت مبحث هوشمندسازی و هوش مصنوعی می توانند تا سقف ۴ میلیارد تومان از تسهیلات سرمایه در گردش بهره مند شوند.
مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری اقتصاد دیجیتال اضافه کرد: شرکتهای دانش بنیان حوزه اقتصاد دیجیتال که متقاضی دریافت این تسهیلات هستند، می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به وب گاه صندوق به نشانی digitechfund.landin.ir مراجعه نمایند و یا با شماره تلفن ۸۸۷۷۱۰۸۷ تماس بگیرند.