به صورت آزمایشی؛ تیک آبی در گوگل به نام کسب و کارها اضافه می شود

به گزارش نیوزتل، گوگل می خواهد خصوصیت را در نتایج جستجوی اینترنتی خود عرضه کند که تیک احراز هویت آبی را در کنار نام کسب و کار ها در نتایج جستجو نشان داده است.
به گزارش نیوزتل به نقل از گیزموچاینا، بدین سان گوگل جستجو برای یک کسب و کار در فضای آنلاین را برای کاربران ساده تر می کند. این آیکون احراز هویت مشابه تیک آبی اینستاگرام یا ایکس است. هنگامیکه ماوس رو تیک نگه داشته شود، این پیام به نمایش در می آید: «این آیکون نشان داده شده چونکه سیگنال های گوگل از آن حکایت می کند که کسب و کار مذکور واقعا همان چیزی است که ادعا می کند. گوگل نمی تواند اعتبار این کسب و کار یا محصولاتش را تضمین کند».
خصوصیت مذکور الان در مرحله آزمایش است و به صورت گسترده عرضه نشده است. کارشناسان هنوز تیک را در نتایج جستجو مشاهده نکرده اند اما گزارش ها از آن حکایت می کند که در کل این تیک در کنار کسب و کارهای بزرگ و مشهور بخصوص در حوزه های فناوری، مد و خودروسازی به نمایش در می آید. متا، نایک، آمازون، اپل و سامسونگ همچون برندهایی هستند که این تیک در کنار نام آنها دیده می شود. این شرکت در پاسخ به سوالی در رابطه با تست خصوصیت مذکور اظهار داشت: ما به صورت معمول خصوصیت هایی که به خریداران کمک می نماید اعتبار کسب و کارهای آنلاین را شناسایی کنند، آزمایش می نماییم و الان هم مشغول اجرای آزمایش کوچکی هستیم که نشان دهنده تیک آبی در کنار برخی کسب و کارها در گوگل است. هنوز معلوم نیست این آزمایش ها به عرضه کامل خصوصیت منجر می شود یا خیر. همینطور معلوم نیست این خصوصیت به کسب و کارهای رسمی محدود است یا آن که گوگل تصممی دارد آنرا گسترش دهد تا کسب وکارهای کوچک تر یا محلی را هم در بر گیرد.