اخبار فناوری و موبایل
نیوزتل: ایرانسل و سازمان ثبت احوال کشور با امضای تفاهم نامه ای در حوزه ارائه راهکارهای تحول دیجیتال به مردم و کسب وکارها همکاری می کنند.
به گزارش نیوزتل به نقل از روابط عمومی ایرانسل، مراسم امضای این تفاهمنامه، دوشنبه ۶ شهریور ۱۴۰۲، در سازمان ثبت احوال کشور و با حضور معاونان سازمان ثبت احوال همچون سیدعلی نصرالله معاون برنامه ریزی، مدیریت و توسعه منابع، محمدباقر عباسی معاون امور هویتی و حقوقی، افشار خاکباز معاون فناوری اطلاعات و آمار جمعیتی و باقر صمدی معاون دیجیتال ایرانسل برگزار گردید. ایرانسل و سازمان ثبت احوال کشور، در چارچوب این تفاهمنامه که در ۹ محور به امضا رسیده است، در زمینه ارائه راهکارهای تحول دیجیتال، همچون ایجاد زیرساخت احراز هویت دیجیتال، پژوهش و مشاوره و خدمات ارتباط با مشتریان همکاری می کنند. بنا بر این تفاهمنامه، نخستین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران و سازمان ثبت احوال کشور، در موضوعات «ارائه سرویسهای تخصصی از طرف ایرانسل»، «مشارکت و همکاری در ارائه خدمات مشترک به کاربران خدمات استعلام و احراز هویت دیجیتال»، «بهره برداری سازمان از ابزارها، تجارب و توانمندی های ایرانسل در زمینه مشتری مداری (مرکز تماس یکپارچه، ارتباط برخط، چت و رسانه های اجتماعی، سرویس تلفن گویای هوشمند، کدهای کوتاه دستوری، اطلاع رسانی خدمات و رویدادها، نظرسنجی و افکارسنجی و پیگیری مشکلات) در راستای ارتقای پاسخگویی به متقاضیان (سازمان ها و اشخاص) و ایجاد زمینه های ارتباطی دیجیتال برای تسهیل ارتباطات»، «انجام پژوهش های بنیادی و کاربردی در ارتباط با تعیین و تبیین موضوع هویت دیجیتال»، «طراحی و ارتقای راهکارهای ارتباطی مؤثر در جهت تحول دیجیتال و توسعه دولت الکترونیک به منظور ارائه خدمات عمومی اثربخش، پاسخگو و در دسترس» و «یکپارچه سازی ابزارهای ارتباطی آنلاین و آفلاین برای سیاستگذاری جامع و بهبود ارتباط با مشتریان (سازمان ها و اشخاص)»، همکاری می کنند. ایرانسل بعنوان اپراتور پیشرو در تحول دیجیتال، با هدف استراتژیک گذار از اپراتور ارتباطی (Telco) به شرکت فناوری (Techco)، با ارائه راهکار ها و سرویسهای دیجیتال همچون سرویس احراز هویت و امضای دیجیتال «یلو نام»، بستری را برای یکپارچه و دیجیتالی شدن خدمات عمومی به مردم و کسب و کارها و تحقق تجربه زندگی دیجیتال، فراهم نموده است.