قائم مقام بنیاد ملی نخبگان خبر داد؛ ۱۰۰ دانش آموخته برتر در انتظار گرفتن ردیف استخدامی جذب در دانشگاه

به گزارش نیوزتل، قائم مقام بنیاد ملی نخبگان اظهار داشت: اکنون ۱۰۰ دانش آموخته برتر در فهرست انتظار گرفتن ردیف استخدامی برای جذب در هیات علمی دانشگاه ها قرار دارند.

به گزارش نیوزتل به نقل از بنیاد ملی نخبگان، سعید خدایگان درباب پروسه گرفتن مجوزهای جذب نخبگان به عنوان هیات علمی از سازمان امور اداری و استخدامی کشور در مقاطع زمانی گذشته، حال و آینده اظهار داشت: بنیاد ملی نخبگان در سال ۱۳۹۹، ۲۵۰ ردیف استخدامی از رییس وقت سازمان اداری و استخدامی گرفتن کرد که تا سال ۱۴۰۰، ۴۸ ردیف استخدامی برای جذب نخبگان استفاده شد.
وی افزود: در ادامه و باتوجه به جذب حائزین شرایط بنیاد در دانشگاه ها و نیاز به استفاده از باقی مجوزهای مذکور، پیگیری جهت فعالسازی و اختصاص ردیف های استخدامی از دو سازمان اداری و استخدامی و برنامه و بودجه در دستور کار قرار گرفت که در اواخر دی ماه سال ۱۴۰۲ با ۱۶۰ ردیف استخدامی موافقت شد.
خدایگان افزود: اکنون در حدود ۱۰۰ نفر از معرفی شدگان در فهرست انتظار ردیف های استخدامی جدید بوده و پیش بینی می شود تا پایان امسال ۱۵۰ ردیف استخدامی دیگر برای جذب در وزارت علوم نیاز باشد.
قائم مقام بنیاد ملی نخبگان اظهار داشت: بر این اساس و باتوجه به مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی که دو سازمان اداری و استخدامی و برنامه و بودجه را مکلف به تامین ردیف مجوز استخدام و تامین و اختصاص منابع مالی لازم کرده است، مکاتبه ای در این خصوص از جانب معاونت علم و فناوری ریاست جمهوری و وزرای علوم و بهداشت خطاب به دو سازمان مذکور تنظیم شده است.
وی در آخر اظهار داشت: امید است با همکاری و همراهی مسئولین فعلی این دو سازمان، مجوزهای مورد نیاز برای جذب دانش آموختگان برتر در مؤسسات به عنوان عضو هیأت علمی و صدور احکام ایشان، در سریعترین زمان به بنیاد داده شود.

منبع:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.